Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelni a Virág a világba virágküldő szolgálat hálózatán nagyon egyszerű, csak kövesd a következő néhány lépést:

A virágküldés weblapunkon néhány egyszerű kattintással kezdődik.

1. lépés: válaszd ki az országot, majd a csokrot
2. lépés: töltsd ki a megrendelő lapot
3. lépés: válassz fizetési módot add le a megrendelést.

A többit bízd ránk!

Miután fogadtuk megrendelésed, kollégáink rögtön továbbítják azt a címzetthez legközelebb eső virágüzletünkbe, ahonnan a kért időpontban megkötjük és kiszállítjuk a csokrot szeretteidnek.

Milyen bankkártyát használhatok?

A PAYPAL fizetési rendszeren keresztül gyakorlatilag bármilyen bankkártyával tudsz fizetni, és sokkal biztonságosabb és megbízhatóbb, mint a legtöbb banki fizetési modul. Amennyiben bankkártyával szeretnél fizetni, használd bátran a PayPal fizetési módot. Néhány adat megadása után azonnal fizetheted a megrendelést a világ bármely pontjáról.

Honnan tudom meg, hogy a Virág A Világba megkapta-e a rendelésemet?

Miután leadtad a rendelését, pár perc múlva kapni fogszi egy e-mailt az általad megadott E-mail címre, amiben benne lesz megrendelés száma is. Amennyiben ilyen e-mailt nem kapsz, érdemes megnézni a spam fiókot. Bármi gond esetén, legyél kedves felvenni velünk rögtön a kapcsolatot az alábbi számokon: +36 20/48 88 362

Szállodába történő kézbesítésnek mik a feltételei?

Szíveskedj megadni a szálloda nevét és címét, a szobaszámot, illetve a címzett nevét, vagy a csoport nevét, ha csoportos foglalásról van szó.

Mik a feltételei a kórházba történő szállításnak?

Kórházba történő szállítás esetén kérjük, tüntesd föl az osztályt, illetve a kórterem és szoba számát is.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy Magyarországon nem minden osztályra lehet virágot bevinni. Amennyiben nem engedik be, úgy a nővérpultnál kerül leadásra. Garanciát is az osztály nővérpultjáig vállalunk! Szállodába történő szállítás esetén kérjük, jelöld meg a szobaszámot és a vendég nevét. A kézbesítést a szálloda recepciójáig garantáljuk.

Hova, kinek írhatok különböző kérdéseket?

Amennyiben kérdésed van a leadott rendeléssel kapcsolatban, vagy esetleg valami új információval szeretnéd azt kiegészíteni (pl.másik telefonszám...stb) kérjük, küldd el nekünk e-mailben vagy vedd fel velünk a kapcsolatot: +36 20/48 88 362

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Kérjük vedd figyelembe, hogy nem tudjuk egyszerre mind a 40 000 virágüzlettel tartani a kapcsolatot, hogy nyomonkövessük a rendelés a menetét. A változó időzónáknak, nyilvános munkaszüneteknek és a nyitvatartási időknek köszönhetően nincs követőrendszer kiépítve. Éppen ezért a kézbesítés időpontjában nem is tudjuk a megrendelés célba érését rögtön visszaigazolni, habár a kívánt időpontban történő kézbesítést garantáljuk. Amennyiben szeretnél visszaigazolást a kézbesítés sikerességéről, úgy vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy E-mailben és kérünk visszaigazolást az adott ország központi irodájától. Bármilyen egyéb információ, probléma esetén, kérjük értesíts bennünket e-mailben.

A megrendelt termék pontosan úgy fog kinézni, mint ahogy a képen látható?

Természetesen mindig igyekszünk a kiválasztott csokornak megfelelőt készíteni, de figyelembe kell venni, hogy az üzletek nem tudnak folyamatosan minden virágból tartani, és mivel a virágok időszakos termékek, ezért közülük nem minden kapható az év minden napján. Egy-egy csokor egy kissé eltérhet a weboldalon látható csokroktól, de minden esetben igyekeznek a jellegét megtartani. A képek illusztrációként szolgálnak!

Mikor, hány órakor lesz a rendelésem kézbesítve?

A temetésre és esküvőre történő szállítások kivételével nem tudjuk garantálni a percre pontosan történő kiszállítást! Amennyiben munkahelyre megy a virág, úgy ezt légyszíves a rendelésben feltüntetni. Ebben az esetben virágcsokor munkaidőben kerül kiszállításra. Ha mégis pontos időre szeretnéd kérni a virág kiszállítását, úgy ezt kérjük szintén feltüntetni a rendelés folyamán a megjegyzések ablakban. A virágüzletek nyitvatartási ideje üzletről üzletre változik, gyakran előfordulhat, hogy csokrot zárás után kézbesíti a virágos.

FONTOS! Nagy alkalmakkor (Karácsony, Nőnap, Anyák napja, Valentin nap) a sok rendelésre való tekintettel nem tudunk pontos időre történő kiszállítást vállalni. Olyan is előfordulhat, hogy 1 nappal előbb vagy később kerül kiszállításra a csokor.

Honnan tudom, hogy a rendelésemet időben kézbesítették?

Virágküldő szolgálatunk garantálja, hogy minden rendelést a kívánt napon kézbesít! A legtöbb esetben a címzettől kapsz visszajelzést a sikeres kézbesítésről. Ha ez mégsem történne meg, vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy E-mailben. Külföldre történő virágküldés esetén általában másnap tudunk viszaigazolást adni a legnagyobb biztonsággal (figyelembe véve az eltérő időzónákat). Ha bármilyen oknál fogva meghiúsul a kézbesítés, ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb értesíti Önt erről telefonon vagy E-mailben.

Mi történik, ha a címzett személy nem tartózkodik otthon / a szállítási címen?

Amennyiben a címzett nem tartózkodik a megadott címen, úgy a futár/virágos egy értesítőkártyát hagy a postaládában, amin rajta van a bolt elérhetősége. A virágkézbesítő egy harmadik személy bevonását is igénybe veheti (pl. szomszéd, recepciós, portás, temetői dolgozó...stb.).Természetesen a kézbesítés sikertelenségéről értesítünk telefonon vagy E-mailben.

Hogyan változtathatom meg a rendelésemet?

Ha változtatni kívánsz a rendelésen, jelezd felénk E-mailben vagy telefonon munkaidőben. Kérünk, vedd figyelembe az időzónák változását és a helyi szabadnapokat. A változó időzónáktól és a munkaszüneti napoktól függően tudjuk csak a kézbesítést megváltoztatni, abban az esetben, ha azt legalább 24 órával a kívánt kézbesítés előtt bejelented.

Mikor fordulhatok személyesen is segítségért?

Irodánk munkanapokon reggel 09.00-17.00 óra között, illetve szombaton (nyár kivételével) 09.00-12.00 óra között áll szíves rendelkezésedre. Munkaszüneti napokon, szombat délutánonként és vasárnaponként zárva tart a központi iroda.

Hogyan törölhetem a rendelésemet?

Ha törölni kívánod megrendelésed egy váratlan ok miatt, lépj velünk kapcsolatba az aznapi munkaidőn belül. Legyél kedves a megrendelésszámra hivatkozni, amit E-mailben kaptál tőlünk. Külföldi megrendelés esetén a változó időzónáknak és munkaszüneti napoknak megfelelően csak abban az esetben fogadjuk el rendelésed visszavonását, ha azt a kézbesítést megelőzően legalább 48 órával bejelented.

Mit tud virágküldő szolgálatunk garantálni?

Cégünk egy évtizede foglalkozik online virágküldéssel Magyarországon és külföldön egyaránt, több, mint 140 országban. Mintegy 40 000 partnerüzletünk segít abban, hogy a megrendelt virágcsokrok és ajándékok időben és kiváló minőségben jussanak el a címzettekhez nem kis örömet szerezve ezzel. Garantáljuk a friss virágokból összeállított csokrot, és a minimum 3 napi vázaállóságot. Garantáljuk emellett a lehető legpontosabb és legdiszkrétebb kiszállítást, és a pénzvisszafizetést, amennyiben minőségi kifogást találsz szolgáltatásunkban.

Milyen hosszú ideig áll el a friss virág? Mit tegyek, hogy sokági szép maradjon?

Azért, hogy virágod a lehető legtovább friss maradjon, cseréld a vázában a vizet minden nap, és vágj le egy kicsit a szárából. Ezen kívül tehetsz tartósítószert is a vízbe, amit virágüzletekben, kertészeti szaküzletekben lehet megvásárolni. Mindig tartsd a virágot a neki megfelelő hőmérsékletű szobában és óvd a közvetlen napfénytől. Még egy tipp: gyümölcsök, zöldségek közelébe vágott virágot ne tegyél. Ilyen törődéssel virágcsokrod akár 5 napig is eláll.

Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Cégünk az összes országban egységes szervízdíjjal dolgozik, amit beépítettünk a csokor árába. A csokor árán kívül egy egységes kiszállítási díjat kell megfizetni, ami 7 euro, kb. 2275 forint. Csak abban az esetben kell nagyobb kiszállítási összeget fizetned, ha a kiszállítási cím 15 kilométeres körzetében nincs virágüzletünk. Ebben az esetben a rendszer automatikusan jelzi a kiszállítási felárat, vagy amennyiben még nem szállítottunk ki oda, telefonon/e-mailben értesítünk a plusz költség mértékéről.

Névnapok

július 18. - Frigyes, Hedvig, Milla, Mirkó, Szömér
július 19. - Emília
július 20. - Illés, Margaréta
július 21. - Dániel, Daniella, Lőrinc
július 22. - Magda, Magdolna, Mária
július 23. - Apollinár, Brigitta, Lenke
július 24. - Kincső, Kinga, Krisztina, Kunigunda
július 25. - Jakab, Kristóf

Ajándékok férfiaknak és nőknek minden alkalomra

A regisztráció nem kötelező, de egyszerűbbé teszi a virágküldést. Egyszerű regisztráció facebook fiókkal.